نصب سنگ قبر در باغ رضوان اصفهان

نصب سنگ قبر در باغ رضوان اصفهان

برای نصب سنگ قبر در باغ رضوان اصفهان بهتر است از فروشگاهی که سنگ قبر را سفارش داده اید استفاده کنید . در این صورت سنگ قبر کمتر دچار مشکل میشود و مسئولیت شکستگی یا ضربه به سنگ قبر بر عهده فروشنده سنگ قبر میباشد.

سنگ قبر اصفهان با استفاده از نیروهای متعهد و حرفه ای علاوه بر فروش سنگ قبر در اصفهان ، حمل و نقل سنگ به باغ رضوان و نصب سنگ قبر و نصب بالاسری قبر یا کتیبه سنگ مزار را به بهترین نحو و با مناسب ترین قیمت انجام میدهد.

نکاتی در نصب سنگ قبر

نکاتی در نصب سنگ قبر

بهترین زمان برای سفارش سنگ قبر در اصفهان حداکثر 10 روز بعد از روز خاکسپاری میباشد . چرا ؟ به این دلیل که سفارش سنگ قبر و آماده سازی آن زمانی بین 8 تا 15 روز زمان میخواهد و بستگی به مدل انتخابی شما دارد. همچنین برای اینکه پیش از مراسم چهلم بتوانید سنگ قبر را نصب کنید باید حداقل چند روز پیش از مراسم چهلم انرا نصب کنید تا کاملن خشک شود . و این تعداد روز بستگی به ضخامت سنگ و قرنیزهای اطراف آن دارد .

ممکن است بپرسید چرا فقط چند روز قبل از مراسم چهلم ؟ یعنی اگر سنگ قبر آماده باشد نمیتوان زودتر آنرا نصب کرد ؟ پاسخ خیر است برای نصب سنگ قبر نباید عجله کرد زیرا پس از خاکسپاری باید یک ماه زمان دهید تا خاک به اندازه کافی نشست کند و توخالی نباشد. که در غیر اینصورت سنگ پس از مدت کوتاهی دچار شکست میشود.

همچنین برای اینکه نصب سنگ قبر به بهترین نحو انجام شود یکی از موارد، نصب سنگ قبر در روزهای آفتابی است . در واقع نصب سنگ قبر در روزهای برفی و بارانی باعث دیر تر خشک شدن آن میشود. که این امر استحکام سنگ قبر را دچار مشکل خواهد کرد .

و نکته آخر که قبلن در مورد آن صحبت کردیم اینکه است که در موقع سفارش سنگ قبر در اصفهان به ابعاد سنگ قبر توجه کنید زیرا ممکن از شما سفارش سنگ قبر آنلاین انجام دهید و سنگ قبر را از شهر دیگری غیراز اصفهان خریداری نمایید که در اینصورت فروشنده سنگ اطلاعی از ابعاد سنگ قبر در باغ رضوان و همچنین قوانین آرامستان باغ رضوان ندارد و موقع نصب سنگ قبر دچار مشکل خواهید شد .

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *