دلیل استفاده از سنگ قبر

در این مطلب میخواهیم به بررسی دلیل استفاده از سنگ قبر بپردازیم. اما پیش از آن باید بگوییم سفارش سنگ قبر کم ترین کاری است که مردم می توانند برای عزیزی انجام دهند که به دنیای دیگری رفته است. شکل های سنگ قبر می تواند متفاوت باشد مانند مربعی، مستطیلی، با زوایای گرد یا راست، با تزئینات برجسته  که هم در امتداد و هم در سراسر قبر قرار دارد. انتخاب سنگ قبر با توجه به نوع تدفین متوفی مانند سنگ قبر خانوادگی و.. تعیین می شود. معمولاً در کنار سنگ قبر یک لوح یادبود با عکس فرد فوت شده قرار می دهند.

خدمات سنگ قبر اصفهان

ما خدمات خود را برای تولید سنگ قبر اصفهان در طرح های مختلفی ارائه می دهیم، یعنی می توانیم محوطه قبر را با نصب سنگ قبر نه تنها در رنگ های مشکی، بلکه در رنگ های سفید، خاکستری و…تزئین کنیم. هنگام سفارش سنگ قبر از فروشگاه سنگ قبر اینترنتی ما، می توانید روی محصولی با کیفیت حساب کنید که برای چندین دهه سالم بماند. هم چنین ما یک راه حل ایده آل برای کسانی است که به دلیل شرایطی نمی توانند به طور کامل از سنگ قبر نگهداری کنند و مرتباً از محل دفن بازدید کنند اما دوست دارند سنگ قبر متوفی آن ها جلوه زیبا و آراسته داشته باشد.

اگر تصمیم دارید که یک طرح یادبود به شکل سنگ قبر تا حدی قبر را بپوشاند، می توانید یک ناحیه کوچک را به گل اختصاص دهید. سطح سنگ قبر اغلب با حکاکی تزئین می شود یا با نقش برجسته تکمیل می شود که مجسمه، گلدان با گل در نزدیکی آن قرار می گیرد.

مصالح اسلب محبوب

اسلب سنگ قبر از مواد طبیعی و مصنوعی ساخته شده است که از خارج وارد می شود.  برخی از تولیدکنندگان سنگ قبر، محصولات سنگ قبر را از گرانیت، مرمر، پلیمر گرانیت و… تولید می کنند. گرانیت سخت ترین، قوی ترین و مقاوم ترین مصالح در برابر آب و هوا در نظر گرفته می شود. با توجه به خواص فیزیکی و شیمیایی آن، عمر مفید آن نه به ده ها، بلکه در صدها سال محاسبه می شود. سنگ مرمر در مقایسه با گرانیت ساختار پیچیده تری دارد و به همین دلیل در برابر عوامل جوی مقاومت کم تری دارد و نیاز به نگرش دقیق تری دارد و هر از چند گاهی باید با محصولات خاصی تمیز شود.  شما می توانید سنگ قبرهای مرمر یا گرانیت را در هر ماه از سال خریداری کنید و توصیه می شود آن ها را در بهار یا تابستان نصب کنید (نکته اصلی این است که زمین یخ زده نباشد). سنگ قبر پیش خرید شده تا زمان نصب در انبار قابل نگهداری است. شما می توانید آن را به صورت تلفنی، در دفتر و یا در وب سایت، با گذاشتن درخواست سفارش دهید. متخصصان ما آماده اند تا در مورد هر گونه سوال در مورد جنس یا شکل محصول به شما مشاوره دهند.

دلیل استفاده از سنگ قبر

علت استفاده از سنگ قبر

دلیل استفاده از سنگ قبر در گذشته این بوده است که بسیاری از مردم معتقد بودند که اقوام مرده می توانند بر سرنوشت زنده ها تأثیر بگذارند ، بنابراین باید از قبرها مراقبت کنید ، احترام بگذارید و هدایایی برای آن ها بیاورید.  البته اولین سنگ قبرها پیش پا افتاده و ساده ایجاد شده اند در قرون وسطی، صلیب های گرانیتی در اروپا شروع به نصب کردند و کلیساهای با شکوه به افتخار مردگان و رویدادهای مهم ساخته شدند و سنگ قبرهایی ظاهر شد که در ابتدا ساده، ابتدایی و بدون تزئینات و نقاشی بودند. در قرن های هجدهم تا نوزدهم، سنگ قبرها توسط مجسمه سازان ساخته می شد که این ها آثار هنری واقعی بودند. سنگ قبر، مانند هزاران سال پیش، در دنیای مدرن راه اصلی برای ماندگاری خاطره آن مرحوم است.

از عصر حجر، مردم کوشیده اند تا مراسم تدفین افراد محترم را گرامی بدارند.  توجه و اهمیت ویژه ای به سنگ قبر در مصر باستان داده شده است. در برخی کشورها، مرسوم است که نه تنها یک بنای یادبود در محل دفن قرار می دهند، بلکه خود قبر را نیز نصب می کنند. قبلاً به سادگی با یک تپه قبر ساخته بودند اما سنگ قبر مدرن از جوانه زدن علف های هرز جلوگیری می کند، از نشست خاک جلوگیری می کند و هم چنین به طور کلی ظاهر محل را آراسته می کند. معمولا محصولات سنگ قبر از سنگ های طبیعی، عمدتاً گرانیت یا مرمر ساخته می شوند. از همین رو:

  • آن ها بادوام هستند
  • مقاوم در برابر طبیعت؛
  • آن ها به راحتی حکاکی می شوند

نکات پایانی

اگر نمی دانید از کجا یک سنگ قبر سفارش دهید، کارشناسان ما در خدمت شما هستند. ما مشغول تولید چنین محصولاتی هستیم، هم چنین آثار تاریخی را حکاکی می کنیم. شما می توانید سنگ قبر را با جذاب ترین قیمت از ما خریداری کنید. ساخت سنگ قبر زمان زیادی نمی برد، ما هم چنین سفارشات فوری را در یک روز انجام می دهیم! برای خرید یک سنگ قبر یک درخواست برای ما بگذارید یا از طریق تلفن یا سایر برنامه های ارتباطی با یکی از متخصصان ما تماس بگیرید.  پیشنهاد ما به شما خرید سنگ قبر با قیمت پایین است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *